تمام کودکستان‌ها برای فعالیت باید از سازمان ملی تعلیم و تربیت مجوز دریافت کنند  

معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: محتوا‌های آموزشی که در کودکستان‌های استان ارائه می‌شود باید مطابق با دستورالعمل سازمان ملی تعلیم و تربیت (یارستان) باشد.  

فَرانک موسوی  با اشاره به اینکه بازرسی از نحوه آموزشی در کودکستان‌های خوزستان از سوی این معاونت در حال انجام است، گفت: تمام کودکستان‌ها برای فعالیت باید از سازمان ملی تعلیم و تربیت (یارستان) مجوز دریافت کنند و محتوا‌های آموزشی مطابق با دستورالعمل این سازمان را به کودکان ارائه دهند.

او  با اشاره به اینکه تطبیق فعالیت‌های کودکستان‌های استان درحال انجام است، افزود: موسسان کودکستان‌ها باید در دوره‌های کشوری شرکت و گواهی‌نامه‌های لازم را دریافت کنند.

معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گغت:  بسته یادگیری - تربیتی استان خوزستان نیز مورد تایید یارستان است و تمام کودکستان‌ها باید بر اساس این بسته آموزش دهند.

خانم موسوی  با بیان اینکه بسته یادگیری-تربیتی استان آفتاب یک و ۲ نام دارد، افزود: در بسته آفتاب یک، ۲ جلد کتاب ویژه کودکان چهار و پنج ساله طراحی و تدوین شده و در آفتاب ۲، چهار جلد کتاب ویژه کودکستانی‌ها تهیه شده است.

هزار کودکستان در خوزستان از سازمان تعلیم و تربیت مجوز فعالیت دریافت کرده و فعال هستند.

از یک سال گذشته فعالیت کودکستان‌ها از زیر نظر سازمان بهزستی خارج شده و به سازمان تعلیم و تربیت واگذار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.